poniedziałek, 16 lipca 2012

Chwalę się :)

Szczęście mi dopisało :) Pamiętacie akcję Dress a Girl Around the World? Jakiś czas temu,  Łucznik na swoim fanpagu na Facebooku napisał " Wśród osób, które wykonają zdjęcie uszytej przez siebie sukienki i umieszczą je wraz z karteczką z nazwą akcji na naszym wall'u, wybierzemy najbardziej uroczą i nagrodzimy maszyną do szycia Maryla 2012". No i padło na mnie :) Maszyna bardzo fajna, zgrabna i łatwa w użyciu ale najprawdopodobniej ją sprzedam bo przyzwyczaiłam się już do mojej lidlowej.

Jakby szczęścia było mało to jeszcze zostałam wyróżniona w Łucznikowym konkursie "Kreacje filmem podszyte". Mam dostać akcesoria krawieckie :) 




Zdjęcie pochodzi ze strony bazarek.pl



Moja nagrodzona sukieneczka

 A tu wyróżniona kreacja


21 komentarzy:

  1. Gratuluję... sukienusia naprawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Mnie by się teraz przydała taka dodatkowa maszyna, bo moja zaczęła szyć tylko do tyłu... Pokrętło długości ściegu i przycisk ściegu wstecznego mi nie działają :( szyłam sobie spódnice i pach, tylko do tyłu :( ja się na maszynach nie znam, a mój mąż też nie... do tego jeszcze spadło mi żelazko i trzeba kupić nowe :( ja się chyba zaraz położę do łóżka, może tam nic nie zepsuję... :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Gorące gratulacje. Po takich wyróżnieniach, to aż chce się zasiąść do maszyny. Taki zastrzyk energii. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bravo:)
    Ładna ta wyróżniona kreacja;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Wyróżniona kreacja jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję, piękna wygrana. Ja marzę o maszynie do szycia, choć niestety z funduszami bardzo kiepsko i ciągle od miesięcy odkładam ten zakup. Jeśli chciałabyś sprzedać maszynę to może kupiłabym od Ciebie, daj znać jaka cena by Ci odpowiadała? myszelka7@gmail.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) i oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) Chyba fajna maszyna, ale ile można ich mieć?! :) Ja stawiam na moją nową ;P Jak dokupię brakujące stopki to stara całkiem pójdzie w odstawkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulację!! Ale się prezenty posypały :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Sukienka faktycznie przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje !!!! Idziesz jak burza. Oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukieneczka jak juz reszta wczesniej pisalam - przepiekna:) A kreacja baaardzo fajna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje:))) Też się cieszę ,że zostałaś tak pięknie nagrodzona za wielkie serce do dzieci i do szycia:))))

    OdpowiedzUsuń
  15. tak jak pisałam wcześniej....
    sukienka cudna, piękne kolory...
    gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję! Bo sukienka świetna i kreacja filmem podszyta również :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje, normalnie sukces za sukcesem jak widać ciężka praca się opłaca ;D pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję sukcesu, jestem pod wrażeniem twoich arcydzieł ;D A właśnie - masz jeszcze na zbyciu tę maszynę? Bo z chęcią ją przygarnę, niestety ja zostałam bez (niedobra odmówiła współpracy), napisz tylko jaka cena by Cię satysfakcjonowała: exitutopia616@gmail.com - z góry dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń