niedziela, 11 listopada 2012

No i po spotkaniu :)


Za nami Pierwsze Krakowskie Spotkanie Szyciowe. Było fantastycznie!!! Powstały przepiękne pluszaki, a my miałyśmy okazję wreszcie się poznać.

Jeszcze raz dziękujemy sponsorom : 

- Kanwie za udostępnienie świetnie wyposażonej szwalni. Za pomoc w obsłudze maszyn, cierpliwość i życzliwość ! (zachęcam do polubienia  Kanwy na fb :))


- Firmie Textilmar za wspaniałe, kolorowe tkaniny


- Hurtowni dodatków krawieckich Agawa za nici i inne dodatki pasmanteryjne


-Oraz firmie Matex


No i przede wszystkim dziękujemy Wam za przybycie!!! 
Były szyciowe blogerki:
ZapaLov
EkoUbranka
Ratschka
Bezdomna Szafa
Agilion
Projekt Sukienka
Niedzielka
Pracownia Krojów Niedosłownych
Zapomniana Pracowania
LolaJoo
oraz
Agnieszka Rączka
Krystyna Kowalczyk
Julia Kowalczyk
Honorata Kowalczyk
Monika Skupień  


Poniżej fotorelacja :)































Byłam też ja, ale sobie zdjęć nie robiłam, podkradłam więc jedno od Aśki



30 komentarzy:

  1. JAk ja Wam zazdroszczę takicg spotkań!!! Nie ma to jak sobie kreatywnie i zbiorowo poszyć!!! Aż miło popatrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  2. :)Dziki za zorganizowanie takiego fajnego spotkania:) Tylko za mało czasu na gadanie było:P A małpka wymiata :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać po uśmiechach, że wesoło było, fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Było super!!!
    Tak miło było poznać Ciebie Dominiko i inne dziewczyny :)
    Wszystkie są takie sympatyczne :)
    Wielkie dzięki dla sponsorów, ale przede wszystkim dla Ciebie i Asi
    za zorganizowanie tego spotkania - raz jeszcze DZIĘKUJĘ!!!
    Szkoda, że czas tak szybko minął.
    Musimy się jeszcze spotkać, by pogadać :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no koniecznie trzeba powtórzyć taką akcję :) Dziękuję, że byłaś z nami :)

      Usuń
  5. Aj fantastycznie:D cieszę się, że byłam przynajmniej w postaci aplikacji-żyrafy, którą dałam Asi:D

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tylko pozazdrościć tak cudownego spotkania, bo po minach wnioskuję, że takie właśnie było! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Po zdjęciach widać, że spotkanie było bardzo udane! Pluszaki są przesłodkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajnie :-) szkoda że mnie nie było :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa, a pluszaki dla kogo trafily? Moglybyscie zrobic tak spotkanie w grudniu i uszyc miski dla dzieci z domu dziecka-to byl by super pomysl!

    http://badzprozna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pluszaki trafią na aukcje, których dochód będzie przeznaczony na leczenie chorego chłopca. Tu więcej informacji http://www.facebook.com/events/494493233901674/?ref=ts&fref=ts http://www.marcin-sporek.blogspot.com/

      Usuń
  10. Było cudnie, piszę się od razu na następne, bo koniecznie musimy to powtórzyć :)
    Bardzo Tobie i Asi dziękuję za zorganizowanie nam tak fajnego eventu :*
    Pierwszy raz miałam okazję poużywać szwalniczego sprzętu i bardzo mi się, to spodobało... że nie wspomnę o doborowym towarzystwie utalentowanych babeczek :))))))
    Dziękuję serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. ale jestem gapa...
    przegapiłam, chwilę mnie nie było, a tu tyyyyle się działo:)
    zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak już pisałam na którymś blogu: zazdroszczę, uwielbam i podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się bawiłam! Super było was poznać i mam nadzieję, że nie była to ostatnia okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajajajjjjj, następnym razem musimy być!!! Oczywiście zazdrościmy bardzo tego spotkania z tak fantastyczną ekipą:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem koniecznie musicie przyjechać :)

      Usuń
  15. hahahah bobol z kubeczkiem na koncu mnie rozwalił..no i mam nowa tapetę na komputerze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziękuję za to wspaniałe spotkanie! Było bardzo fajnie Was wszystkie poznać ♥♥♥
    Zwłaszcza wielkie podziękowania dla Ciebie Dominiko i LoliJoo - jesteście niesamowitym duetem organizacyjnym!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zorganizowanie, spotkanie, dobre ciasta i ciasteczka, misie i poduszki. ŚWIETNE ZDJĘCIA ROBISZ!

    OdpowiedzUsuń
  18. Spotkanie było świetne:) Strasznie się cieszę, że mogłam tam być poznać inne blogująco-szyjące dziewczyny. Jakby trzeba było pomóc w organizacji następnego, to ja bardzo chętnie:)

    Pozdr:)
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  19. Już same uśmiechy obfotografowanych kobitek świadczą o tym, że zabawa była przednia :) A że powstały przy tym przesympatyczne misiaczki, to już skutek uboczny (a jakże ważny!) ;)
    Gdybym mieszkała bliżej, sama bym przyjechała. Niestety wylądowało mi się zupelnie na drugim końcu Polski. Szkoda trochę, aż wstyd mówić, bo i Krakowa jeszcze nigdy nie widziałam :(

    Pozdrawiam i gratuluję pomysłu, zorganizowania się i efektu końcowego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak zabawa była świetna, było mnóstwo pracy i pysznych wypieków. Ja czekam na kolejny turnus.
    Dominiko czy mogłabym skorzystać z twoich zdjęć? Ja niestety zaspałam po piątkowej pracy i nie wzięłam aparatu z domu :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cudowną ekipę stworzyłyście.A zabaweczki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko pięknie, ale zdjęcie grupowe powinnaś wstawić takie jak u Loli, bo wtedy jesteś z nami :)

    a poza tym, bardzo dziękuję za spotkanie i możliwość poznania Was wszystkich :)))))

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej, minęło 5 lat, a kolory wciąż świeże. Super materiał, ale najbardzej fajne są zdjęcia. Kto by przypuszczał, że takie zielone barwy stworzą klimat całości. Pozdrowienia. :)

    OdpowiedzUsuń