wtorek, 15 kwietnia 2014

Sukienka z ciuchlandowej zasłony i koronkowy kołnierzyk...

Na początku muszę Was przeprosić, że tak mało ostatnio piszę. Mam w domu remont, który uniemożliwia szycie i publikowanie nowych postów. Do tego dochodzi mały Imbir na którego cały czas muszę mieć oko. Łatwo nie jest, ale na szczęście powoli zbliżamy się do końca, więc postaram się jakoś nadrobić moje blogowe zaległości.

Jeszcze przed całym tym zamieszaniem, uszyłam sobie sukienkę z ciuchlandowej zasłony. Wykrój bardzo prosty, troszkę zmodyfikowany model 128 z Burdy 6/2013. Dodałam do niego rękawy, zmniejszyłam też dekolt. Na koniec sukienkę trochę ozdobiłam koronkowym kołnierzykiem... tyle, że namalowanym :)

Kilka zdjęć z procesu tworzenia :)





A tak wyszło...









Przypominam też o konkursie KLIK

I zapraszam do polubienia fanpejdża Imbirka :)

45 komentarzy:

  1. cudna sukienka trudno uwierzyc ze to malowany kolnierzyk wygladasz przepieknie super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykpomniala mi sie scéna z przeminelo z wiatrem.....slodziutko wygladazsz. ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest bardzo stylowa, ale kołnierzyk naprawdę powala, cudo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna sukienka (jak i cała stylizacja) :) Trzeba mieć jednak farta, żeby w ciuchlandzie trafić na fajne tkaniny...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka, kołnierzyk cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło bardzo ładnie, aż trudno uwierzyć, że kołnierzyk jest namalowany, perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tym namalowanym kołnierzykiem! Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest boska,ja tak nie potrafię

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukieneczka leży świetnie na Tobie, popieram i stosuje takie przeróbki, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna ta sukienka, bardzo mi się podoba kołnierzyk :)
    Od dłuższego czasu też coś tam szyje, a bardziej, zwężam, skracam itp. Kupiłam kiedyś burdę ale szycie krok po kroku i rozpracowałam ten arkusz z wykrojami bezproblemowo, ostatnio jednak kupiłam zwykłą burdę i gubię się w tym arkuszu zupełnie :D Może kiedyś napiszesz jak Ty tworzysz z tego wykroje? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o jezuniu jaka przepiekna sukieneczka ,aaaaj ! ♥ zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej świetna kiecka! ;) a ten kołnierzyk to chyba nie latwa robota taki hafcik namalowac... Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka śliczna, ale ten kołnierzyk, to jest dopiero dzieło! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest śliczna, a kołnierzyk cudny♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, piękny kołnierzyk!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyszła :-) Ten kołnierzyk super :-) Dzięki Tobie sama zaczęłam malować po ubraniach ;-) i nie tylko po ubraniach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna sukienka, jak będę miała trochę czasu to może uszyje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała! Szkoda, że twoich dzieł nie można kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka wyszła ciekawie, szczególnie dobrze wygląda namalowany na niej kołnierzyk :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wyszła, kołnierzyk jest niesamowity. na początku myślałam, że to koronka, a tu niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł z namalowanym kolnierzykiem to po prostu strzał w dziesiątke. Sukienka wygląda bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna sukienka! a kołnierzyk dodaje wyjątkowego uroku:-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Super pomysł z tym kołnierzykiem , bardzo ładnie !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Kołnierzyk jest świetny! Malując podobny możnaby ozdobić gotową sukienkę, żeby tchnąć w nią nowe życie. Chyba się zabiorę za coś takiego :) Sama wymyśliłaś wzór, czy posługiwałaś się szablonem? (Obawiam się, że ja musiałabym czegoś poszukać, bo nie jestem najlepsza w malowaniu).

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, czy dzisiaj (20.04) nie mijają dwa lata twojego bloga? :D
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przepraszam, to było już 18. :)
      Ale mimo wszystko gratulacje, że w ciągu dwóch lat zdołałaś tak "rozkręcić" bloga. Jest świetny! :)

      Usuń
    2. faktycznie :) jakoś wyleciało mi to z głowy

      Usuń
  27. Jak ja kocham zasłony z SH :D <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna. Skromna, elegancka, urokliwa. Dzięki tej koronce wiele wiele zyskuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zakochałam się w Twoim kołnierzyku!

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka jest rewelacyjna! Wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna sukienka! Za pomysł z kołnierzykiem należy się medal i za wykonanie te z!

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna, aż mi narobiłaś ochoty

    OdpowiedzUsuń